maandag 11 augustus 2014

Vakantie!

Het is vakantie! Nou ja, voor vriend dan. Twee weken lang kan hij bijkomen van zijn harde werken de afgelopen periode! Super, ik ben ook heel blij voor hem. Ik kon helaas geen vrij krijgen in deze periode, omdat het op mijn werk te dun bezet is en de anderen hun vakantie al gepland hadden. Maar ik vind het super dat hij de tijd heeft om even bij te tanken. Waarschijnlijk zal hij hier thuis ook nog wel wat (of veel) werk verzetten in zijn vakantie, maar hopelijk kan hij ook de ruimte vinden om lekker tot rust te komen wat hij  verdient het!

Voor mij bied zijn vakantie ook wat extra vrije tijd. Omdat ik nu niet meer op hem hoef te wachten na het werk, ben ik elke dag zeker een uur en een kwartier eerder thuis. Dat scheelt gevoelsmatig toch ook heel veel! En waarschijnlijk pakt vriend hier en daar wat huishoudelijke klusjes van mij over, dat scheelt ook weer.

Wat ook heel leuk is, is dat volgende week een vriend van ons langs komt. Wij kijken er erg naar uit om tijd met hem door te brengen. En hij komt niet alleen voor de ontspanning, hij gaat vriend ook helpen met het aanpakken van het dak! Ik ben benieuwd hoe ver ze gaan komen!

1 opmerking: